Mobills nya förenklade boendeparkeringstjänst är nu igång.

För frågor och hjälp välkommen att ringa oss på 040-6314210 eller skicka ett mail till – kund@mobill.se

Den nya förenklade boendeparkeringstjänsten med nya uppdateringar ger dig:

  • ny design med funktioner som underlättar hantering av tillstånd, beställning och betalning från både datorn och mobilen.
  • fler valmöjligheter för betalning, tex faktura, kort och abonnemang.
  • samlar alla dina parkeringsbetalningar på ett ställe för din boendeparkering och den vanliga kommunala gatuparkeringen.

Du behöver inte göra något nu. Du kommer få ett meddelande med mer information när den nya tjänsten är tillgänglig.
Ditt nuvarande boendeparkeringstillstånd och din pågående parkering kommer flyttas över automatiskt till den nya tjänsten.

Vad är My Mobill?
My Mobill är din personliga sida för dina parkeringsbetalningar. För att nå informationen och göra ändringar av dina betalningsuppgifter kommer du att behöva registrera dina uppgifter på my.mobill.se Detta kan du göra redan nu.
Det är samma inloggning som du har för dina sms och app-parkeringar i Kalmar.